Kérdése van? Hívjon minket! +36708828275

Segítség a vásárláshoz

 

Kérdések és válaszok


Hogyan vásároljak mobilról?

1. Regisztrálj az oldalra, hogy könnyedén nyomon követhesd rendelésedet!

2. Jelentkezz be a fiókodba, és válaszd ki a neked tetsző termékeket!

3. Tedd a kosárba a termékeket, majd kattints fent a kosár gombra!

4. Lépj be, vagy regisztrálj, ha eddig még nem tetted meg!

5. Ha már van fiókod, csak ellenőrizned kell az adatokat, és kattints a Megrendelés gombra! Egyébként töltsd ki a mezőket a megfelelő adatokkal.

6. Ha a megrendelés sikeres volt, már csak az e-mail fiókodat kell ellenőrizned. Egy visszaigazoló levelet kapsz benne, amivel meg tudod erősíteni a rendelést.

A lenti videó bemutatja a vásárlás menetét mobil eszközön.




1. Jelentkezz be a fiókodba, amivel a nem megfelelő méretű terméket rendelted, és keresd meg a terméket a webáruházban. Tedd a kosárba a megfelelőnek vélt méretet. Nézd meg Mérettáblázatunkat, hogy biztosan jó méretet válassz!

2. Folytasd a megrendelést, és add meg az adataidat. Nagyon fontos, hogy ugyanazt a nevet és e-mail címet add meg, amit az előző megrendelésednél is használtál, különben a rendszer nem fogja jelezni számunkra, hogy cserélni szeretnél, és a megrendelést normál utánvétes rendelésre fogjuk kijavítani.

3. A szállítás és fizetés választása oldalon válaszd ki a "Korábbi rendelés cseréje" lehetőséget, és lépj a következő lépésre. Amennyiben nem látod ezt a lehetőséget az oldalon, írd be a rendelés megjegyzésébe, hogy cserélni szeretnél.

4. Amennyiben nem az összes terméket szeretnéd cserélni az előző megrendelésből, kérjük, tüntesd fel a Megjegyzés rovatban, hogy mely termékeket fogod nekünk visszaküldeni.

5. A megrendelés leadása után kérjük, a visszaküldendő termékeket csomagold vissza az eredeti, vagy ahhoz hasonló csomagolásba. A termékeknek hibátlan állapotban kell lenniük, nem lehetnek hordottak, mosottak, vagy sérültek, és a rajta levő címkét, valamint minden hozzá kapott tartozékát vele kell csomagolni.

6. A termékeket küldd el csomagvisszaküldési címünkre (1107 Budapest, Szállás utca 21., 23.sz. ép.). Nagyon fontos, hogy a küldemény NE legyen postán maradó, vagy utánvétes, mert az ilyen küldeményeket nem áll módunkban átvenni. Ajánlott a futárszolgálatok használata.

7. A kiérkező futárnak fizesd ki az 1500 Ft szállítási költséget.