Segítség a vásárláshoz

 

Kérdések és válaszok

Hogyan vásároljak mobilról?

1. Regisztrálj az oldalra, hogy 5% kedvezményt kapj!

2. Jelentkezz be a fiókodba, és válaszd ki a neked tetsző termékeket!

3. Tedd a kosárba a termékeket, majd kattints fent a kosár gombra!

4. Lépj be, vagy regisztrálj, ha eddig még nem tetted meg!

5. Ha már van fiókod, csak ellenőrizned kell az adatokat, és kattints a Megrendelés gombra! Egyébként töltsd ki a mezőket a megfelelő adatokkal.

6. Ha a megrendelés sikeres volt, már csak az e-mail fiókodat kell ellenőrizned. Egy visszaigazoló levelet kapsz benne, amivel meg tudod erősíteni a rendelést.

A lenti videó bemutatja a vásárlás menetét mobil eszközön.

1. Jelentkezz be a fiókodba, amivel a rossz méretű terméket rendelted, és keresd meg a terméket a webáruházban. Tedd a kosárba a megfelelőnek vélt méretet. Nézd meg Mérettáblázatunkat, hogy biztosan jó méretet válassz!

2. Folytasd a megrendelést, és add meg az adataidat. Nagyon fontos, hogy ugyanazt a nevet és e-mail címet add meg, amit az előző megrendelésednél is használtál, különben a rendszer nem fogja jelezni számunkra, hogy cserélni szeretnél, és a megrendelést normál utánvétes rendelésre fogjuk kijavítani.

3. A szállítás és fizetés választása oldalon válaszd ki a "Korábbi rendelés cseréje" lehetőséget, és lépj a következő lépésre.

4. Amennyiben nem az összes terméket szeretnéd cserélni az előző megrendelésből, kérjük, tüntesd fel a Megjegyzés rovatban, hogy mely termékeket fogod nekünk visszaküldeni.

5. A megrendelés leadása után kérjük, a visszaküldendő termékeket csomagold vissza az eredeti, vagy ahhoz hasonló csomagolásba. A terméknek hibátlan állapotban kell lennie, nem lehet hordott, mosott, vagy sérült, és a rajta levő címkét, valamint minden tartozékát vele kell csomagolni.

6. Amikor a futár megérkezik az új termékekkel, át kell neki adni a régi csomagot, és ki kell fizetni a szállítás költségét, illetve amennyiben az új rendelés értéke nagyobb, a különbözetet is.